čtvrtek 14. února 2013

Pro radost...

Zasáhla mně pufíková mánie :) Před pár dny,jedna hodná maminka, zveřejnila návod na pletený "pouf" ,velké díky Radko!!!Jenže...sehnat pletací jehlice velikosti 20 či větší, večer, na vesnici, NEMOŽNÉ. Nedalo mi to a tak jsme v deset večer rozřezali násadu od koštěte, zabrousili konce a mohlo se začít plést.

Naposledy jsem pletla asi před deseti lety, tak jsem musela najít starou knížku Pletení po babičce, kde se psalo : pravou jehlici vpíchneme zleva doprava do prvního oka na levé jehlici...nic složitého..jen kdyby se mi nepletla pravá a levá strana :).

Podařilo se a i já mám svůj první puf a určitě nezůstanu u jednoho!!!Nejradši bych opletla úplně všechno :)


A protože je venku tak jak je..zataženo, sníh a mráz...vyřízla jsem si ještě pro radost písmenka :)








2 komentáře:

  1. Ahoj Alenko,

    tak tvůj první poufík je moc krásnej:-) blahopřeji
    ....a ještě možná užitečná rada? Moje mamka taky vášnivě pletla a když nemohla najít silné jehlice,ufikla vařečky nebo kvrdlačky a už pletla:-)) vzpomínám na to moc ráda. Měla jsem ty nejkrásnější svetříky široko daleko....pa pa Market

    OdpovědětVymazat
  2. Pufík se Vám moooc povedl, stránky a celý blog jsou moc hezké, také jsem si založila svůj, z mmb mne vyšoupili, dodnes netuším za co, asi někomu leželo v kru, že jsem trošku zničila kšefty firmám, které pufy prodávaly za nekřestanské peníze :-),přišlo pár vyhružných emailů a pak mi zavřeli přístup na mmb, chut jsem si zničit nenechala a s úsměvem pozoruji kolik je Vás šikovných maminek a pufíky tvoříte... přeji Vám hezé dny, odradit jsem se nenechala, tak snad si maminky ke mně najdou brzy cestu http://venoskamade.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat